شرایط استفاده از خدمات

حریم خصوصی و حقوقی

سوالات عمومی

لطفاً قبل از استفاده از این وب سایت، این شرایط را به دقت بخوانید. با دسترسی، مرور یا استفاده از این وب‌سایت، تصدیق می‌کنید که این شرایط استفاده را خوانده‌اید، درک کرده‌اید و با آن موافقت می‌کنید. اگر این شرایط استفاده را نمی پذیرید، از وب سایت استفاده نکنید.

شرایط و ضوابط

به hornymilfchat.com خوش آمدید!

این شرایط و ضوابط، قوانین و مقررات استفاده از وب‌سایت Horny MILF Chat، واقع در https://www.hornymilfchat.com را تشریح می‌کند.

با دسترسی به این وب سایت، فرض می کنیم که شما این شرایط و ضوابط را می پذیرید. اگر با رعایت تمامی شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه موافق نیستید، به استفاده از hornymilfchat.com ادامه ندهید.

اصطلاحات زیر در مورد این شرایط و ضوابط ، بیانیه حریم خصوصی و اعلان سلب مسئولیت و کلیه موافقت نامه ها اعمال می شود: "مشتری" ، "شما" و "شما" به شما اشاره دارد ، شخصی که در این وب سایت وارد شده و مطابق با شرایط و ضوابط شرکت است. "شرکت" ، "خود ما" ، "ما" ، "خود" و "ما" ، به شرکت ما اشاره دارد. "مهمانی" ، "احزاب" یا "ما" ، هم به مشتری و هم به خود ما اشاره دارد. کلیه شرایط به پیشنهاد ، پذیرش و در نظر گرفتن پرداختی که برای انجام فرایند کمک ما به مشتری به مناسب ترین روش برای منظور صریح نیازهای مشتری در رابطه با ارائه خدمات اعلام شده شرکت مطابق با و تحت قانون ، قانون غالب هلند است. هرگونه استفاده از اصطلاحات فوق یا کلمات دیگر در حالت مفرد ، جمع ، حروف بزرگ و / یا وی یا آنها ، به عنوان قابل تعویض در نظر گرفته می شوند و بنابراین به همان اشاره می شوند.

بیسکویت ها

ما از کوکی ها استفاده می کنیم. با دسترسی به hornymilfchat.com، موافقت خود را با استفاده از کوکی ها مطابق با خط مشی رازداری Horny MILF Chat اعلام کردید.

وب سایت های تعاملی از کوکی ها استفاده می کنند تا اطلاعات مربوط به هر کاربر را برای هر بازدید بازبینی کند. کوکی ها توسط وب سایت ما مورد استفاده قرار می گیرند تا قابلیت کارکرد مناطق خاصی را برای دسترسی مردم به وب سایت ما آسان تر کنیم. برخی از شرکای وابسته و تبلیغاتی ما نیز ممکن است کوکی ها را استفاده کنند.

مجوز

مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد، Horny MILF Chat و/یا مجوز دهندگان آن دارای حقوق مالکیت معنوی برای همه مطالب در hornymilfchat.com هستند. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است. شما می توانید از hornymilfchat.com برای استفاده شخصی خود با محدودیت هایی که در این شرایط و ضوابط تعیین شده است به این مورد دسترسی داشته باشید.

شما نباید:

  • بازنشر مطالب از hornymilfchat.com
  • از hornymilfchat.com مطالب را بفروشید، اجاره دهید یا مجوز فرعی بدهید
  • مطالب را از hornymilfchat.com تکثیر، کپی یا کپی کنید
  • بازتوزیع محتوا از hornymilfchat.com

این موافقتنامه به در تاریخ در این خصوص آغاز خواهد شد.

بخش‌هایی از این وب‌سایت فرصتی را برای کاربران فراهم می‌کند تا در بخش‌های خاصی از وب‌سایت پست و تبادل نظر کنند. Horny MILF Chat نظرات را قبل از حضور در وب سایت فیلتر، ویرایش، انتشار یا بررسی نمی کند. نظرات منعکس کننده دیدگاه ها و نظرات Horny MILF Chat، نمایندگان و/یا وابستگان آن نیست. نظرات منعکس کننده دیدگاه ها و نظرات شخصی است که دیدگاه ها و نظرات خود را ارسال می کند. تا جایی که قوانین قابل اجرا اجازه می دهد، هورنای MILF Chat مسئولیتی در قبال نظرات یا هیچ گونه مسئولیت، خسارات یا هزینه های ایجاد شده و/یا متحمل شده در نتیجه هرگونه استفاده و/یا ارسال و/یا ظاهر نظرات نخواهد داشت. در این وب سایت

Horny MILF Chat این حق را برای خود محفوظ می دارد که بر همه نظرات نظارت داشته باشد و هر نظری را که می تواند نامناسب، توهین آمیز تلقی شود یا باعث نقض این شرایط و ضوابط شود را حذف کند.

شما حکم و نشان دهنده است که:

  • شما مجاز به ارسال نظرات در وب سایت ما و تمام مجوزها و رضایت به انجام این کار لازم؛
  • نظرات به هیچ حق مالکیت معنوی ، از جمله بدون محدودیت حق چاپ ، حق ثبت اختراع یا علائم تجاری شخص ثالث حمله نمی کنند.
  • نظرات حاوی هیچ گونه مطالب توهین آمیز ، توهین آمیز ، توهین آمیز ، بی ادعایی یا غیرقانونی غیرقانونی نیستند که تهاجم به حریم خصوصی باشد
  • نظر استفاده نخواهد شد برای درخواست یا ترویج کسب و کار و یا سفارشی و یا در حال حاضر فعالیت های تجاری و یا فعالیت غیر قانونی است.

بدینوسیله به Horny MILF Chat مجوزی غیر انحصاری برای استفاده، بازتولید، ویرایش و اجازه به دیگران برای استفاده، تکثیر و ویرایش هر یک از نظرات شما در هر شکل، قالب یا رسانه می دهید.

هایپرلینک به محتوای ما

سازمانهای زیر ممکن است بدون اجازه قبلی کتبی به وب سایت ما پیوند دهند:

  • سازمان های دولتی؛
  • موتورهای جستجو؛
  • سازمان های خبری؛
  • توزیع کنندگان فهرست آنلاین می توانند به وب سایت ما به همان شیوه ای که به وب سایت های سایر شرکت های ذکر شده پیوند دارند، پیوند دهند؛ و
  • مشاغل معتبر سیستم گسترده به جز درخواست سازمان های غیر انتفاعی ، مراکز خرید خیریه و گروه های جمع آوری کمک های خیریه که ممکن است به وب سایت ما پیوند نداشته باشند.

این سازمانها ممکن است تا زمانی که پیوند دارند به صفحه اصلی ما، نشریات و سایر اطلاعات وب سایت پیوند دارند: (الف) به هیچ وجه فریبنده نیست؛ (ب) به طور غلط امری حامی، تایید یا تایید حزب ارتباطی و محصولات و / یا خدمات آن نیست؛ و (ج) در متن سایت حزب پیوند متناسب است.

ما ممکن است درخواست های لینک دیگر را از انواع زیر سازمان ها در نظر بگیریم:

  • منابع اطلاعاتی مصرف کننده و / یا کسب و کار معمولا شناخته شده هستند.
  • سایت های جامعه dot.com؛
  • انجمن ها یا گروه های دیگر که نمایندگی خیریه هستند؛
  • توزیع کنندگان دایرکتوری آنلاین.
  • پورتال اینترنتی؛
  • حسابداری، قانون و شرکت های مشاوره و
  • نهادها و انجمن های صنفی آموزشی.

اگر تصمیم بگیریم که: (الف) این پیوند باعث نشود که ما نسبت به خود یا کسب‌وکارهای معتبرمان نگاه نامطلوب داشته باشیم، درخواست‌های پیوند از این سازمان‌ها را تأیید می‌کنیم. (ب) سازمان هیچ گونه سوابق منفی نزد ما ندارد. (ج) منفعت ما از قابل مشاهده بودن هایپرلینک، عدم وجود گپ Horny MILF را جبران می کند. و (د) پیوند در زمینه اطلاعات عمومی منابع است.

این سازمانها تا زمانی که پیوند دارند می توانند به صفحه اصلی ما پیوند دهند: (الف) هیچ گاه فریبنده نیست؛ (ب) به دروغ نمی گوید حمایت، تایید یا تایید حزب پیوند و محصولات یا خدمات آن؛ و (ج) در متن سایت حزب پیوند متناسب است.

اگر شما یکی از سازمان های ذکر شده در بند 2 بالا هستید و علاقه مند به پیوند دادن به وب سایت ما هستید، باید با ارسال یک ایمیل به چت Horny MILF به ما اطلاع دهید. لطفاً نام خود، نام سازمان خود، اطلاعات تماس و همچنین URL سایت خود، فهرستی از URLهایی که قصد دارید از طریق آنها به وب سایت ما پیوند دهید، و فهرستی از URL های موجود در سایت ما که می خواهید به آنها پیوند دهید را وارد کنید. ارتباط دادن. برای پاسخ 2-3 هفته صبر کنید.

سازمان های تأیید شده ممکن است به وب سایت ما به صورت زیر لینک شوند:

  • با استفاده از نام شرکت ما؛ یا
  • با استفاده از یك منبع یك منبع كه به آن وصل شده است؛ یا
  • با استفاده از هر توضیحی دیگر از وب سایت ما که به آن پیوند خورده است، منطقی در زمینه و قالب محتوای سایت سایت پیوند دهنده است.

استفاده از لوگوی Horny MILF Chat یا سایر آثار هنری برای پیوند بدون قرارداد مجوز علامت تجاری مجاز نخواهد بود.

iFrames

بدون تأیید قبلی و مجوز کتبی ، شما ممکن است در اطراف صفحات وب ما فریمهایی ایجاد نکنید که به هیچ وجه نمایش بصری یا ظاهر وب سایت ما را تغییر دهد.

مسئولیت محتوای

ما مسئولیتی درمورد مطالبی که در وب سایت شما وجود دارد مسئولیت نخواهد داشت. شما موافقت می کنید از ما در برابر تمام ادعاهایی که در وب سایت شما در حال افزایش است ، محافظت و دفاع کنید. هیچ پیوندی (بازدید کنندگان) در این وب سایت وجود ندارد که ممکن است به عنوان توهین آمیز ، ناپسند یا مجرمانه تعبیر شود ، یا تخلف کند ، در غیر این صورت نقض شود ، یا از نقض یا نقض دیگر حقوق شخص ثالث دفاع کند.

حریم خصوصی شما

لطفاً خط مشی رازداری را بخوانید

رزرو حقوق

ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که کلیه پیوندها یا هر پیوند خاصی را به وب سایت ما حذف کنید. شما تأیید می کنید که در صورت درخواست بلافاصله کلیه پیوندهای وب سایت ما را حذف کنید. ما همچنین حق داریم از این شرایط و شرایط استفاده کنیم و این سیاست را در هر زمان پیوند می دهد. با پیوند پیوسته به وب سایت ما ، شما موافقت می کنید که این شرایط و ضوابط پیوند را دنبال کنید و پیروی کنید.

حذف لینک ها از وب سایت ما

اگر شما هر گونه لینک در وب سایت ما است که به هر دلیلی توهین آمیز است، شما می توانید هر لحظه با ما تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید. ما درخواستهایی را برای حذف لینکها در نظر خواهیم گرفت، اما ما ملزم نیستیم یا به طور مستقیم یا به طور مستقیم به شما پاسخ میدهیم.

ما اطمینان نداریم که اطلاعات موجود در این وبسایت درست است، ما اطمینان کامل و دقیق آن را نداریم. ما قول نمی دهیم اطمینان حاصل کنیم که وب سایت در دسترس قرار دارد یا مطالب موجود در وب سایت تا به امروز حفظ شده است.

سلب مسئولیت

به حداکثر مجاز توسط قانون قابل اجرا، ما تمام نمایندگی ها، ضمانت ها و شرایط مربوط به وب سایت ما و استفاده از این وب سایت را محروم می کنیم. هیچ چیز در این سلب مسئولیت:

  • محدودیت یا رفع مسئولیت ما یا مسئولیت شما در مورد مرگ یا صدمات شخصی؛
  • محدود کردن و یا حذف و یا مسئولیت خود را برای تقلب یا نادرست و جعلی؛
  • محدود کردن هر یک از ما و یا خود را بدهی به هیچ وجه است که تحت قانون قابل اجرا مجاز نیست؛ یا
  • حذف هر گونه بدهی ما و یا خود را که ممکن است تحت قانون قابل اجرا از مطالعه خارج شدند.

محدودیت ها و ممنوعیت های مسئولیت تعیین شده در این بخش و جاهای دیگر در این سلب مسئولیت: (الف) به پاراگراف قبل مربوط می شوند؛ و (ب) تمام بدهی های ناشی از این سلب مسئولیت، از جمله بدهی های ناشی از قرارداد، نقض وظیفه قانونی و غیر قانونی را محکوم می کند.

تا زمانی که وب سایت و اطلاعات و خدمات در وب سایت به صورت رایگان ارائه می شود، ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال هرگونه خرابی یا خسارت هر طبیعت نخواهیم داشت.


این وب کم ها قبلا آنلاین بودند